18 Eylül 2011 Pazar

Hamile giyim

Hamileliğim 6. haftası sonlanırken hala normal kilomda olduğumu belirteyim. Zaten ilk 3 ay bir değişiklik olmasını beklemiyoruz, ufak tefek kilo aşımı kaynaklı göbek büyümeleri olursa onu bilemem:)
Giyim konusunu dert etmememi, mümkün mertebe eski kıyafetlerimi giymemi ve sığmamaya başlarsam da 2 pantolon alıp sürekli onları giymemi söyleyen bir arkadaşım var. Kendisi öyle yapmış. Benim daracık kıyafetler bu duruma ne kadar müsaade eder bilemiyorum. Şu anda giyim için endişelenmesem de haftalık fotoğraf çekimi projem için bir hamile tişörtü almaya niyetlendim. Şu komik tişörtlerden alayım neşeli olsun dedim. En son eltime öyle bir tişört aldığımdan LC Waikiki'de aradığımı bulacağımı biliyordum. Aslında tam aradığım bir şey yoktu da bugün reyonda gördüklerimden en uygununu ve eşimin beğendiğini aldım.
Hatta internette de satışı varmış..
Uzun süredir oraya gitmiyordum, fiyatlar ne kadar uygun.. Bu ara her yer indirimde ama LC Waikiki normal fiyatları da uygun yani. Bu tişört 17 liradan 13 liraya inmiş. 2 mağaza ötedeki "Gebe" mağazasında ise benzer (tamam penyesi daha kaliteli) tişörtler 45 liraydı. Sonuçta belli bir dönem espri olsun diye giyeceğim ve fotoğraf çekimi amaçlı aldığım bu tişörtün o kadar pahalı olmasına gerek yok. Aklımı seveyim aklımı diyesim geldi:)) Çok hoş bir tulum ve güzel kotlar da vardı ama onlar için çook erken, vakti gelince, ihtiyaç olan şeyler en uygun şekilde bulunacak/alınacak. Çocuğun masraflarında harcanabilecek her tutar şimdiden çarçur edilmeyecek:)

Hamile arkadaşlara tavsiyem, giyim için bu markaya da bakmaları olur;) Marka merakım yoktur, sürekli giyeceğim parçalarda elbette kalite unsurunu gözeterek iyi kıyafetler alırım ancak bu tarz gündelik giyim veya kısa dönemli giyim için uygun mağazaları gezmeyi de ihmal etmem. Sonuçta hepsi aynı amaca hizmet ediyor, modeller veya kesimler de ucuz olmak adına abuk şekilde değil. O halde neden benzerine çok daha fazlasını ödeyelim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder